2015. május 25., hétfő

2. Rész

Június 27.
Szombat

Feltápászkodtam a földről. 
-Megnyerő volt.-nevetett Adam. 
Hirtelen nem tudtam mit mondani csak könyörögni magamban: Kérlek mond hogy nem emlékszel. Mond hogy nem. 
-Amúgy egész szép kis akciód volt tegnap.-kacsintott és elment.
-Baszódj meg!-kiáltottam utána.
-Mi ez a nagy hangzavar emberek?-kérdezte Dan miközben zombisan vándorolt ki a szobából.
-Nálad vannak a ruháim?-kérdeztem ügyet se vetve a kérdésére.
Megrántotta vállát. Felnéztem a plafonra és fújtam egyet. 
-Öm, Nora ezeket keresed?-kérdezte Adam és felmutatta a ruháim.
Bólintottam. Adam arcára perverz mosoly ült ki. Kizárt hogy valami mocskos kis játékába bele vigyen. Akkor inkább haza megyek így ahogy vagyok.
-Add neki vissza Adam. Reggel van még a sikítozáshoz.-nevetett Dan.
Bekaphatjátok-gondoltam. Adam hozzám dobta a ruhákat.
-Kutyának meg tessék. Nem? 
-Pontosan.-mosolygott.
Életemben nem találkoztam ekkora parasztokkal. Hirtelen megcsörrent a telefonom. Bob? Ki az a Bob?
-Valaki tudja ki az a Bob?-kérdeztem. 
-Persze.-vágta rá Adam.-Hát nem emlékszel? Tegnap kissé intim kapcsolatba kerültél vele.
-Ne! Az nem lehet.-mondtam könyörgőn.
-Vedd fel. Hajrá!
Elhúztam a zöld csíkot és a fülemhez helyeztem a telefont.
-Haló?!-szóltam bele félénken.
-Ezt csúnyán elhitted.-nevetett bele egy lány.
-Lana?-kérdeztem.
Adam és Dan dőltek a röhögéstől, de ha jól hallom akkor Lana és Liz is.
-Seggfej banda.-morogtam.
Felkaptam a ruháim és elindultam haza - na jó a haza az erős kifejezés -, a hotelba. 
-Megérkezett drogos kisasszony?!-mondta a recepciós nő.
Nem válaszoltam csak megmutattam neki milyen szép a középső ujjam. A nő csak fújt egyet, én pedig elégedett mosollyal mentem tovább. Felmentem a szobába ledobtam a táskám az ágyra és elmentem zuhanyozni. Körülbelül félórán keresztül csak álltam a víz alatt és gondolkodtam. 
Hogy lehettem olyan hülye hogy drogozzak? Miért tettem? És miért nem tudok úszni? Mi? Miért pont az úszás jut eszembe a drogról? 
Elzártam a vizet, törölközőt csavartam magamra és kimentem a fürdőből. A telefonom megint csipogott, de most csak SMS-t kaptam. Bobtól.
Este buli van megint. Gyere oda ahol tegnap voltunk! Ja a nevet írd át Lanára.
Oké.-válaszoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése